Då är det bara jag kvar då!

Tjeenare!
Då är det bara lilla jag kvar då som ska "presentera mig".
Kanske lite intressant om mig:
Jag heter Anna och är 13 år. JAg älskar att vara med kompisar, spela handboll, och baka. (om jag inte får spela handboll på en gång blir jag ledsen) Jag har en annan blogg som heter http://lifeasmeanna.blogg.se.
Ointresanta om mig:
Jag är kortast av alla oss tre jag är typ 20 cm kortare än dom andra. Jag har typ bruna ögon. Jag älskar cody simpsson , one direction och Justin bieber. Jag är ganska klantig av mig.
jag vet inte vad jag ska skriva mer så vi hörs!
Kram Anna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0