Skäcken ♥

Hejsan svejsan!
Idag efter skolan gick jag, Johanna, Anna, Karro och Rakel till Ica och köpte godis mm. för imorgon ska vi till Romme med skolan :).

Aja sen åkte jag till stallet och red på Skäcken :). Han brukar vara ett litet busfrö och bocka, tvärstanna i hörnen, vara trög och vara allmänt busig men idag gick det superduperbra! Och jag överdriver inte, han lyssnade på mina skänklar och på tygeln jättebra och hittade inte på ett enda litet bus! :) Han travade på fint och var helt otrolig! Jag fick jättemycket beröm av min ridlärare och av dom andra i gruppen. Åå jag är så glad jag får alltid en liten kick när det går bra i ridningen. ♥

Här är en bild på fina Släcken ♥
// Milou ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0