:)

hejsan!! jag har liksom glömt att blogga på ett tag... men jag kan berätta lite snabbt vad jag gjort i veckan :)
i söndags pluggade jag bara, i måndags var jag i skolan och på kvällen pluggade jag och packade. på tisdagen gick jag upp 5.45 på morgonen! vi hade friluftsdag och då åkte vi till romme :) sen kom vi hem typ halv åtta.
på onsdagen pluggade jag och på torsdagen pluggade jag och nu packar jag igen för imorgon åker jag till fjällen!! :)
jag skulle igentligen lägga upp bilder på romme men jag kaninte det så milou får göra det :)
// johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0